LOLONGAN BIKIN MATA BERAIR

masa begitu laju
sampai nak kejar tak mampu
sangat laju
sampai tak sedar ia berlalu

dulu dulu kan
waktu hingus tak hingus
kita bergurau senda
melolong ketawa terbahak bahak taktahu punca
kita juga berendam air mata kalah orang layan lagu rock kapak
kita berborak sampai kering gusi.itu pun tak berhenti lagi.
entah topik apa tapi semua benda kita gondol
dari XS hingga SX, iye..spesifiknya 18SX
bilik aku jadi markas kalian
tempat rahsia membincangkan semua hal
tempat bertenggek layan drama
kotak kecil tempat bercerita hantu
pelabuhan tetap bincang impian rumahtangga masing-masing
manis dan masam semua ada
itu kenangan sampai mati.

saat aku menconteng bait bait manis ini
semua sudah berginjak
maksud aku semua sedang menua
dari tanam anggur kita mengelap peluh mencari sesuap nasi
yang pasti
seorang demi seorang akan berubah dan melangkah
dari cik pada puan
dari gadis pada wanita
dari cik adik pada ibu

dalam sibuk
ada lagu rindu

ohh tolonglah.

rindu waktu silam
tapi tak boleh diputar
hanya boleh di kenang
tak boleh diratap
hanya boleh disimpan sebagai KENANGAN
ya, kenangan sampai syurga.jannah tuhan.

p/s: kita sekarang pertengahan 20-an, melepasi awal 20an menghampiri 30an. MASA, MASA, MASA.cepat!

p/s: bila tengok boys before flowers..jadi rindu..F4! (T_T) dan rindu pada DAP8957 (tunggangan dari tahun 1 sampai tahun akhir )

p/s: dulu lepas konvo janji nak wat blog..mana yang da ade takpe la..yang belum ade tu.konon janji senang nak update duedate beranak bile, berapa bulan ngandung, perut boyot tahap mana, ko masak ape untuk laki ko, perkembangan kerjaya bla bla bla...

p/s: xyah bajet skema...itulah kawan..penuh gila2..kegilaan itu yang menjadikan kawan.xperlu diucap "saya kawan awak" tapi secara tak dipaksa kita berkawan.




                               layan luuuuu....jgn teresak sudahhhh
                                



F4, seingat aku... 2009 kita layan citer ni time second year kan...

dari kiri: ESAH (joong) , NANA(ki bum) ,AKU (minhoo), KAK IDA (hyungjoong)



LOL, teringat pada zaman kentot dan sendawa. :)


craziest idea, so true......macam2 idea gila termasuk ponteng secara berjemaah..travel to pahang n ganung...bla3 xhabis nak bilang...





touched sayings overhere :)







mari mengimbas.....wohoooo...

Part 1: ESAH & JOYY(me)...










part 2: iDa & Joyy (Me)..




                           Part 3: Nana &  Joyy (Me)....









Randomness happens.....the story begins..


hasil keje tangan, SENI tersembunyi GUA beb.. aku buat keje mende ni time kelas, dalam lecture prof zai kott


budak kecik nak naik, kite sibuk beratur berebut nak naik gak..siap mintak yang tauke haiwan ni lagi snap gambor..MERENG!



d gang yg x brape betul


rindu DAP8957!!!!


keje gile time lecture, ha ni la keje nye..MEROYAN banyak dalam kelas
























2008, tahun 1!!!






may , nana, aku(tersepit), esah, ida, zati
front: deeba










EH????? hahhahaha..tuan badan pulak, salah forum...nyeh8x..
ruang ucapan dari si pengukir kata: 



cute kan??nyeh3...











bunga2 kan??????hahahha ni di kesempatan cuti aku yang masih bersisa..aku asah pena conteng dalam ruang blog aku tau..pasni..xtahu la ada masa ke tak nak melalut dalam blog....


last but not least...

work hard everyone, doing well everyone...in everything, anything, everywhere & anywhere.. :)
heart u, love u, miss u..ewaaahhh..

rindu nak free hair, main tendang2, kejar2, gelak2, kutuk2, lepak2 sebelum tido.....

main lawan kentut, lawan sendawa, sume keje gile xde yang xwat. DASYAT! hahahhaha


p/s: esah please apply kerja area KL please.hahaha xcukup kuota nak gi serang meatball ikea nih......hahaaaa

p/s: to may & ida review balik blog post yang lepas : tekan sini



"bersahabat itu mencintai, menegur, memberi yang terbaik untuk sahabat. susah dan senang kita kongsi. airmata sama2 lap. bila gembira, kita gembira untuknya. tiada berkira. bantal tidur itu kongsi. cerita itu kita hayati.tak perlu untuk diucap SAYA KAWAN AWAK.cukup ikatan hati yang menjelas semua walau tanpa kata.tapi sebab kasih kita hebat (F4), kita luah bahawa kita sahabat baik, kita adik-beradik."

sayang kamu!

17.38pm 150313

pena:
anomalfa 





Comments

  1. Miss the good old days... thanks for everything mek. :')

    ReplyDelete
  2. miss to0, each time aku view post ni..sayu ohhh..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts