lets packing!!! gonna say goodbye to AG83..:(

7 june 2012.. awal2 pagi lagi da bangkit dari tidur..dengan nawaitu nak pack barang....almaklum la 29 june da kena halau la....


penat banyak ngat nak kena kemas.. study for final ntah ke mana, recommendation letter ntah xsiap lagi, prepare for nextweek interview xwat lagi... aduss....

kemas2.. makin licin bilik aku.. bilik tumpahnye air liur basi aku...roommate aku IDA, die stahun tua dr aku.. ponn da start mengemas.. dia la yg initiate aku nak kemas ni... barang da dikemas.. cuma tunggu angkut ke putrajaya.. stor sementara aku.. ala la la... xlarat weh.. pening serabut lagi ni... cool cool cool aziah..

beberapa hari ni aku nak spend masa dengan reading books before start revise for final...wish me LUCK!

BOBO dan BIBI  ponn sedih nak tinggal AG83.. ni la kawan aku , teman tido aku..gemuk kan..alo looo. bulubulbulu..



bai bai AG83..ni la kunci( kunci pendua). keh3333


 'GIANTY' ponn da nak kena seal untuk export balik... ala rindu nak kayuh sekitar k17..bukit ekspo, maeps...


 meja tulis tempat aku berceloteh...tempat berFB....tgk tu buku2 yang nak dikhatam before revise for final exam


ni la packagings aku.......hahhaha..ade lagi.. ni baru half of mine..jgn wiso..


ok la... lets chow...out dulu.. nanti sambung lagi..

Comments

Popular Posts